linn, älskade linn

Nu sitter jag och pratar med mina kära vän Linn om alla våra minnen och det finns en hel del roligt som vi har gjort tillsammans! Allt vi gjort på landet, cypern resan, alla fester, ja det finns en hel del som jag sitter och skrattar åt nu! Sånna här samtal behöver man ibland för att tänka tillbaka på allt roligt och bli lite glad. Tyvärr är det mesta vi gjort för sjukt för att nämna här!
Nu kommer det lite cypern bilder bara därför och ja, jag vill tillbaka! partyparty


kvällarna på grabbarna grus

alex, våran bartender

ska då föreställa rosor efter att dom legat mosade i våra fickor

hotellfrukost gillar vi

min fina linn


massa gratis "sex on the beach" blev det

det var här vi tillbringade dagarna

roligt hade vi trots att jag hade 40 graders feber och gic kpå pencelin medans du låg på sjukhuset!
Jag var hur liten som helst när jag va där men kommer aldrig glömma Ayia napa och alla våra minnen där ifrån!
Men hur som helt så hade vi grymt kul och min engelska är fin, kunde inte ens beställa en cola osv!
Det lär blev fler turer till Ayia napa för våran del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0