god jul

Nu är det faktist julafton. Tiden har gått så otroligt fort och så saknar man förstårs snön lite, men vem vet, den kanske kommer under natten. Det kommer nog bli den konstigaste julen i hela mitt liv men man får göra det bästa av situationen helt enkelt.
Idag, eller nu blir det igår så var jag på stan för sista handlingen innan jul. Ute i god tid som vanligt och sjukt så mycket folk som stressar hit och dit men jag var nog mest stressad av alla. Sen blev det att åka hem för att fira lite jul hos mormor. Träffade mina sötis kusiner också! :)
Blev lite mys sen när jag kom hem också.

En bror som min bror skulle ni alla behöva ha. Han är nog den bästa man kan tänka sig men jag vet själv att jag kan vara väldigt dålig på att visa det ibland! Jocke ställer upp för mig hela tiden och försöker göra allt för mig för att jag ska må så bra som möjligt. Att bli som honom måste vara en på miljonen!

GOD JUL


mina kuseliner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0